Temat na dzisiaj ....

Zaniedbanie ...;///

środa, 26 września 2012

Kuracja w miesiąc ???

Walka z CELLULITEM w miesiąc
 
<znalezione> 

Jestem młodą i ładna dziewczyna, niestety, czar pryska gdy patrze na swoje uda i pośladki. Pupa od zawsze nie była moją mocną stroną, nie mam ładnej rzeźby, a w dodatku po zażywaniu tabletek hormonalnych pojawił sie u mnie cellulit, głównie tam gdzie kończy się pupa a zaczynają uda. Jako że cellulit jest widoczny ale nie zaawansowany postanowiłam się z nim rozprawić oraz ładnie wymodelować pupę.
Jako że jestem z natury LENIEM muszę walczyć regularnie ale w niedużych dawkach.
Oto mój plan:
1. Ćwiczenia. Nie żeby jakieś szczególnie ciężkie, po prostu takie, żeby rozruszać trochę mięśnie.
* od razu po przebudzeniu, na czczo idę na dwór i zaczynam wchodzić na drugi schodek po 30 razy na każdą nogę. Łapę się ściany, pochylam się i robię wymachy nogi wysoko po 30 na każdą nogę. Robię wykroki ( tak jak bym chciała kleknąć na jedno kolano) z naciskiem na przednia nogę po 30 razy każda noga. Na koniec 5 razy po 30 sekund mocno zaciskam pośladki. Finalnie staram się biegnąć sprintem ok 600 m, oczywiście nie mam zbyt wielkiej wydolności płuc, wiec co 15 sekunda robie 30 sekundowe przerwy. Na końcu padam

2. Masaże.
* nacieram uda (tył tylko) i pupę oliwką i masuje po 10 minut każdą nóżkę, w przyszłości w tym momencie będę używała baniek chińskich, muszę je tylko najpierw zakupić.
* myje nogi i smaruje EVELEINE SLIM EXTREME 3D (czerwony)
* wieczorem ponownie smaruje kremem

I to by było na tyle. Nie stosuje żadnej diety, zazwyczaj jem co chce (codziennie jem coś czekoladowego), za mięsem średnio przepadam wiec i jego jest w moim jadłospisie mniej.
Ten program walki ze skorka pomarańczowa stosuje już ok 1, 5 tygodnia, codziennie. Z pewnością pupa się ujędrniła, jest twardsza, cellulit chyba zaczyna powolutku znikać.
Daje sobie czas do końca czerwca, jeżeli nie będę widziała zadowalających mnie efektów, zaprzestane walki
Jeżeli któraś z was chce się przyłączyć, chętnie zapraszam. W grupie z pewnością raźniej. Poza tym jestem prawie pewna, że wiele osób tak jak ja jest nie tylko leniwa ale i niecierpliwa, i ten program, jaki ja stosuje to maksimum możliwości :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz