Temat na dzisiaj ....

Zaniedbanie ...;///

wtorek, 11 września 2012

o czym zapominamy ....


1. O PRZYJACIOŁACH


Pewnie pamiętacie nasza uroczą Anne Muchę i jej wypowiedzi kiedy to jeszcze nie miała dziecka ...

można było usłyszeć między innymi to, dlaczego tak bardzo nie lubi młodych matek....
mówiła, że kiedy jej ówczesna serialowa przyjaciółka Katarzyna Cichopek urodziła dziecko to zupełnie tematy wspólne się im wyczerpały....
dla mamy były tylko pieluszki, ciuszki, kąpiele, spacery, obiadki ufffffff
a co na ten temat miała powiedzieć nie mająca tego doświadczenia Ania???

Oburzyło Was to ???

nie ukrywam, że mi pojawił się uśmiech na twarzy i choć sama jestem matką to często obserwuję takie sytuacje. 
Ja miałam 21 lat kiedy urodziłam pierwsze dziecko, 22 kiedy pojawiło się drugie i 24 kiedy urodziłam trzecie.....
i pomimo tego, że czasem też o nich gadam, bo ciężko nie gadać to jednak daje sobie odpocząć .....
Nie wszyscy po pierwsze mają dzieci, po drugie nie wszyscy chcą o nich słuchać itd...

no i oto temat naszej rozmowy :

NIE możesz żyć tylko DZIECKIEM !!!
nie zapominaj, że TWOI PRZYJACIELE mogą mieć inne życie i inne problemy.... 
może warto też ich posłuchać ....

pamiętacie ile Was kiedyś łączyło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz