Temat na dzisiaj ....

Zaniedbanie ...;///

sobota, 15 września 2012

obiecanki .....

znacie tą PIOSENKĘ ????

MC MAKLER Idealny mąż

Nie chciałem nigdy tego,
nie przyszło mi na myśl.
Ze stanu tak cudnego,
usidlić dać się dziś.
Czy to jest naturalne,
by taki ktoś jak ja,
gotował, prał i sprzątał,
nie chodził wcale spać?

Ref.
Będę idealnym mężem
Siły swe wytężę by zadowalać Cię
Śmieci Ci wynosił i na rękach nosił
Jestem w stanie nawet przestać pić
(nie do końca)


I tak jak powiedziałem,
to obiecałem jej,
co dzień usługiwałem,
ona kochała mnie,
panowie posłuchajcie co teraz powiem wam,
gdy już się wykorzysta ,
to innym śpiewać tak :

Ref.
Będę idealnym mężem
Siły swe wytężę by zadowalać Cię
Śmieci Ci wynosił i na rękach nosił
Jestem w stanie nawet przestać pić
(nie do końca)


Wszystko robię dla niej,
puki serce stanie,
byś była najważniejszą ,
w życiu mym kobietą ,
chociaż jestem zawsze sobą,
moje plany wiąże z Tobą , 
chce byś mi dziś Siebie dała , 
a ty chcesz usłyszeć mała ,
że ja będę (haha) że , że ja będę,
mężem idealnym .

ref.
Będę idealnym mężem
Siły swe wytężę by zadowalać Cię
Śmieci Ci wynosił i na rękach nosił
Jestem w stanie nawet przestać pić

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz