Temat na dzisiaj ....

Zaniedbanie ...;///

środa, 26 września 2012

Dzisiaj ...

JESTEM DUMNA

Mijały kolejne lata. Uczyłam się i wychowywałam dziecko. Mimo permanentnego zmęczenia byłam zdeterminowana, żeby dostać się na wymarzoną farmację. Poza tym chciałam udowodnić wszystkim, którzy mnie skreślili, gdy dowiedzieli się o ciąży, jak bardzo się mylili. Gdy odbierałam z rąk dyrektora świadectwo z wyróżnieniem, przepełniało mnie szczęście! W październiku zacznę wymarzone studia. To, że mi się udało, traktuję jako swój manifest. Że wcale nie byłam i nie jestem gorsza od innych dziewczyn. Udowodniłam, że miałam ciężej od rówieśników, ale dałam radę. I jestem cholernie z siebie dumna! Na zakończenie liceum poszłam do pani pedagog, która w pierwszej klasie zmieszała mnie z błotem. Pomachałam jej przed nosem świadectwem z wyróżnieniem i wyśmiałam za brak kompetencji. Wiem, że nie było to kulturalne, ale za to ile dało mi satysfakcji! Chciałabym, żeby przyszłe młode mamy nigdy się nie poddawały, tak jak ja się nie poddałam. Żeby uwierzyły, że nie są gorsze od swoich rówieśniczek i nie dały sobie wmówić, że jest inaczej. Żeby mimo ciąży nadal chciały realizować swoje plany i nie obniżały lotów. Tak jak ja. I spełniały swoje marzenia. Tak jak ja.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz