Temat na dzisiaj ....

Zaniedbanie ...;///

środa, 19 września 2012

Licz na pomoc !!!


Dobrze, jeśli kobieta może liczyć na pomoc rodziny lub przyjaciół. Wtedy odebranie dziecka z przedszkola niekoniecznie jest niewykonalnym logistycznie zadaniem, a "czas wolny" przestaje być pojęciem zupełnie abstrakcyjnym. 
 
Iza: "Mam też ten komfort psychiczny, że nie wszystko jest na mojej głowie. Odkąd przestałam być matką idealną, nauczyłam się prosić o pomoc - taka umiejętność bardzo się przydaje." 
 
 
Zdarzają się jednak sytuacje, kiedy kobieta zostaje zupełnie sama. 
Jak wtedy jest ciężko, przekonała się Aneta: "Moi rodzice nie żyją, z dalszą rodziną nie utrzymuję kontaktu, znajomości z koleżankami się pourywały. Muszę radzić sobie i z ciężkimi zakupami, i niezapłaconymi rachunkami, i z napadami histerii u mojego dziecka. Wszystko robię sama, organizację całych dni i nocy podporządkowuję synkowi. Siłę czerpię z ogromnej miłości, chociaż nie raz czułam, że jestem na skraju załamania."
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz