Temat na dzisiaj ....

Zaniedbanie ...;///

wtorek, 16 października 2012

samo ....

Kiedyś na spacerze byłam świadkiem chyba najbardziej przykrej sytuacji upokorzenia dziecka !!!

Ja z moją gromadą idziemy na plac zabaw ....
Ja przygotowałam książkę z racji posiedzenia na ławce osiedlowej ;))
Dzieci mają zabawki, zjeżdżalnię i piasek ....
każde robi swoje !!!

W oddali widzę chłopców w wieku ok 10 - 12 lat, którzy oczywiście w koszulkach wszystkich znanych piłkarzy kopią piłkę ....

Nagle wychyla się z okna mama jednego z nich i woła: "MAX OBIAD"
Na co Max odpowiada: "Gram teraz, zjem później"
a w odpowiedzi dostał: "Max TERAZ! Ja później wychodzę więc nie będzie miał cię kto pokarmić "

Wyobraź sobie jak głośny był śmiech tych wszystkich "kolegów" ????

Pytanie polega jednak czy to wina Maxa, że nie umie samodzielnie zjeść obiadu ???
hmmm .... pośmiewiskiem powinna stać się mama ....





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz