Temat na dzisiaj ....

Zaniedbanie ...;///

poniedziałek, 10 września 2012

znalezione .....

Domyślnie Czy ochota na seks po porodzie jeszcze kiedys nadejdzie?

Mój mąż musiał uzbroić się w cierpliwość na dwa lata
Dopiero potem zaczęła mi powolutku wracać ochota.
Poza tym, kiedy jeszcze karmiłam, nie lubiłam gdy dotykał moich brodawek w trakcie zbliżeń.
Kiedy przestałam karmić poprawiło się o tyle, że znów było od czego zaczynać grę wstępną.



 Cześć dziewczyny
Ja również bardzo długo zmagałam się z problemem niechęci czasami myślałam ze to już koniec tych przyjemności ale na szczęście poprawiło się. Fakt faktem ze brałam przez krotki okres hormony ale teraz jest super, trwało to wszystko ok 3 lat odkąd urodziłam syna, teraz ma 4 lata. I teraz też nadrabiam.
Myślę ze na wszystko przychodzi odpowiedni czas niestety trzeba się uzbroić  w cierpliwość.
Pa,pa

www.babyboom.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz